voorhees

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Hanna Voorhees - 7 december 2013 23:54

Namn: Hanna.

smeknamn: Voorhees.

efternamn: Voorhees.

född: 16 januari, 1998.

idol: Jason vOORHEES.

förebild: JASON VOORHEES.

favoritfilm: JASON VOORHEES-FILMERNA.

intresse: JASON VOORHEES.

läggning: BISEXUELL.

favoritfärg: BLODRöd.

diagnoser: Aspergers Syndrom, Uppmärksamhetsstörning, depression och Ångest.

klädstil: jason voorhees-klädstil.

landursprung: 50%procent svensk och 50 procent finsk.

kön: tjej.

tro: att allt som händer, händer av en anledning.

stjärntecken: stenbock.

land: sverige.

favoritland: estland.

favoritårstid: hösten, vintern och sommaren.

pronomen: hon, han och den.

övrigt: jag har lidit av tvångstankar.

 

 

I'm the man behind the mask...


  

Av Hanna Voorhees - 7 december 2013 21:56

 


Först dör Brian Griffin i family guy och man får en stor chock...

i mean, brian kan inte dö, han är ju en av huvudkaraktärerna, family guy är inte samma sak utan honom.

jag tyckte mycket om brian, och även fast han bara var en tecknad figur så blir man ju lite ledsen.


några dagar får jag reda på att paul walker (han som spelade brian o'conner i fast & furious-filmerna) har dött. de som känner mig vet att jag varit ett stort fan av fast & furious... det var som att få en smäll i ansiktet att han dött.


blir alldeles emotionell nu.    rip ni båda!   


  

Av Hanna Voorhees - 7 december 2013 17:45

 


 


 


 


 


 


                                       


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards