voorhees

Direktlänk till inlägg 23 december 2013

23 december kommer alltid vara mitt bästa datum! ♥

Av Hanna Voorhees - 23 december 2013 19:43

Tack gud för allt du någonsin gjort för mig, utan dig vid min sida skulle jag vara helt vilsen, med dig vet jag vart jag ska gå! du kan alltid räkna med mig, din för evigt.  hanna.


jag och min ex-flickvän har nu rett ut saker och ting mellan varandra och vi är vänner igen.  


jag är så jävla glad, tänk om jag hade tagit mitt liv, tänk då vad jag hade gått miste om.


tack!!!  

 

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Voorhees - 28 december 2013 21:27

Ska byta tillbaka till Ahliz.   ahliz.bloggplatsen.se   kom ihåg det nu! ...

Av Hanna Voorhees - 28 december 2013 17:44

Hej. jag mår riktigt jävla hemskt. jag vill inte leva. varför lever jag? varför bloggar jag? vem vill läsa sånt här? fan vad allt suger. i want to die.      ...

Av Hanna Voorhees - 27 december 2013 23:46

Idag var en av de dagar jag verkligen mått hemskt, men det är ändå varje dag så det är inget nytt. jag längtar fasen inte till skolan, hoppas dagarna går pisslångsamt så det känns som det är länge till skolan. ska väl bara ligga på golvet i mitt ru...

Av Hanna Voorhees - 27 december 2013 23:02


Hej. fått just höra att jag klär mig som en hora, underbart va? ^^ Blev asledsen då jag gillar min klädstil, klä mig som jason voorhees, min idol. så säger min ''kompis'' att jag borde byta klädstil för jag ser ut som en hora med alla HÅL i klä...

Av Hanna Voorhees - 27 december 2013 17:18

Alltså jag hatar mig själv. jag borde gå och dö redan nu, fattar inte ens varför jag är kvar. nej men det är faktist inget jag bara säger, utan jag menar det, varför är jag egentligen kvar här? Hittar inget svar. Nej men jag kommer väl att dö s...

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards