voorhees

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Hanna Voorhees - 14 december 2013 11:20

(x) Snott den här listan.

(x) Rökt en cigarett.

(x) Varit full.

(x) Varit kär.

() Har blont hår.

() Är brunett.

(x) Älskar eller saknar någon.

() Somnat i skolan.

(x) Tittat på en solnedgång.

() Sovit under stjärnorna.

(x) Blivit kittlad.

(x) Nördat framför datorn en hel natt.

() Gjort bor mig på scen.

() Blivit avstängd från skolan.

(x) Hatat mitt utseende.

(x) Gråtit mig till sömns.

() Sjungit karaoke.

() Fångat en snöflinga på tungan.

() Dansat i regn.

() Är kär.

(x) Varit otrogen.

() Har bilddagboken.

() Har msn.

(x) Fantiserat om en kompis.

(x) Rymt hemifrån.

(x) Varit vaken en hel natt.

() Kört bil.

() Kört moppe.

(x) Slagits.

(x) Blivit mulad i snöbollskrig.

(x) Mulat någon i snöbollskrig.

() Varit i knytnävsslagsmål.

() Blivit arresterad.

() Slagit någon i ansiktet.

() Blivit knäad i huvudet.

() Sprungit in i ett träd.

() Sprungit in i en lyktstolpe.

(x) Tänt eld på något.

(x) Hamnat på sjukhus/eller akuten.

() Dödat någon.

(x) Varit nära på att dö.

(x) Druckit redbull.

(x) Kysst en tjej.

(x) kysst en kille.

(x) Hånglat.

(x) Haft sex.


  

Av Hanna Voorhees - 14 december 2013 11:06

Nämen godmorgon.

Är det bra? Här är det bra. Eller ao, typ.

Hade faktist en riktigt hemsk mardröm under natten, drömde att jag blev brutalt mobbad i skolan!

Vaknade av att jag låg och grät i sömnen...

Hoppas bara det inte är en sån där dröm som blir sann, kommer seriously slåss för livet då... :/

Tänker inte uppleva samma saker som jag fått uppleva i förra skolan en gång till.


men aja...

nu byter vi samtalsämne.


Visste ni att mina föräldrar trodde att jag var schizofren när jag var liten?

Så var det.

Nu vet ni det, men jag är inte schizofren.

Kom att tänka på det när jag lyssnade på låten schizo doll.


 


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards