voorhees

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Hanna Voorhees - 18 december 2013 21:15

Hejsan.

Snart är det jul och nyår.

Jag ska fira nyår hemma hos mamma med mina två småsyskon och mamma. :D Hennes sambo är borta och min storasyster är med sina vänner. Men det ska bli helt jävla mys, ska få sova över där två nätter och fira nyår med dem.   


Men det gör mig ledsen att veta att nu kommer ännu ett år som jag måste kämpa mig igenom för att överleva... Visst, självklart kommer bra saker hända också, men varje år har jag sagt och trott ''det här kommer bli mitt underbara lyckliga år'', men så har det bara varit ett likadant, jobbigt och kämpigt år. så nu har jag slutat tro. jag vet vad som väntar nästa år och jag vet inte om jag kommer orka klara det, men jag får fira nyåret med min familj och det är det viktigaste.   


 


 


 


 


 


 


 

  


  

Av Hanna Voorhees - 18 december 2013 17:32

Har fått en del kommentarer om att ni skriver att jag verkar må bättre och vara gladare.

vill bara säga att jag är så långt ifrån att må bättre och vara glad.

Det är liksom just nu som jag fallit tillbaka in i depressionsperioden då jag börjat få ta bullshit från skolan nu när allt äntligen skulle bli bra. men det blir inte bra, det kommer aldrig bli bra i mitt liv.

det kommer komma dålig sak efter dålig sak hela tiden tills den dagen då jag dör, mitt hopp om att livet skulle vända till det goda har jag nu insett att det hela tiden bara varit en falsk förhoppning, vilket har framkallat ännu mer självmordstankar.


visst, jag har antagligen uttryckt mig som att jag mår bra och inte tar skit från andra här på bloggen, men det är för att jag ständigt kämpar med att hålla inne min depression och mina utbriott.


ville bara att ni skulle veta det så att ni inte tror att jag går runt och mår bra när jag mår hemskt nu...

låg nyss på dushgolvet och bara grät för att allt är så fucked up samtidigt som jag måste gå till skolan och låtsas som jag mår toppen...


 


  

Av Hanna Voorhees - 18 december 2013 15:55

Nämen tjena.   

Idag var vi på lazerdome med klassen och det var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv!

Vi körde killarna mot tjejerna, och det var som att när vi spelade så glömdes alla problem. det var bara vi i hela världen i spellokalen. jag och de två tjejerna jag är i konflikt med glömde bort problemen när vi var där och körde i samma lag. det var helt jävla awesome-kul, vi ska göra om det här i vår!   


meeenn, till slut tar ju vår speltid slut och man återvänder till den riktiga världen... problemen är tillbaka och allt blir jobbigt igen...   / fick ta emot bullshit idag av en av tjejerna, trots att jag behandlar henne med respekt och låter henne vara, fattar inte varför hon inte kan göra detsamma!? men aja, den tjejen ska sluta i vår skola efter jullovet, så behöver bara stå ut resten av veckan och sen slipper jag henne och hennes skitsnack och bullshit.


och jag har mina vänner kalle och felicia, utan dem skulle det vara jättejobbigt i skolan.    tack för ni finns!!


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards