voorhees

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Hanna Voorhees - 12 december 2013 20:13

 


 


 


  

Av Hanna Voorhees - 12 december 2013 17:02

Idag var första gången i min skola som jag faktist kände att jag har en sån stor lust att bara slänga in någon i väggen. vart så damn arg idag på en tjej som jag verkligen inte gillar.


jag tänker att vad är det för fel på mig?

jag har fått byta skola oerhört många gånger, i en början har det varit bra, men sen omvänds allt och det blir ett rent helvete. Mina vänner börjar backa undan från mig, gå emot mig...

Men jag ska väl inte blamea dem, det är inte lätt att vara vän med en person med fyra diagnoser varav två av dem är depression och ångest.

idag fick jag även ett av mina utbrott. jag har blivit bättre på att sansa mig och inte få utbrott som jag ofta brukade få förut. men jag vart så sur på den här tjejen att jag kände att bägaren rann över och jag fick ett utbrott i klassrummet. höll nästan på att träffa min kompis i huvudet när jag slängde min penna över klassrummet så hårt jag kunde.   


nej usch, de som inte gillar mig behöver inte gilla mig, jag gillar inte dem heller! men då ska dem lämna mig ifred och inte komma och kaxa med mig eller kalla mig glåpord, för jag tolererar det bara inte, inte mer, inte efter när jag bytte skola hit!


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards