voorhees

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Hanna Voorhees - 22 december 2013 21:58

Hej.  

tänkte tipsa om ett skräckband som jag tycker mycket om.

det bandet heter god module och dem gör typ spökaktig musik.

svårt att förklara, om ni lyssnar på dem så fattar ni.  

min favoritlåt med dem är ''still so strange''.


som de flesta av er kanske vet så älskar jag skräck.

Älskar läskiga filmer, gå in i övergivna hemsökta hus, skrämmas och bli skräms, halloween, jason voorhees, psykopater, spöken, demoner och så vidare. lyssnar mycket på liknande band som god module.


ville också berätta att jag börjar komma över min ex-flickvän nu.

det känns jätteskönt att hålet i hjärtat efter henne och vänskapen vi delade som hon bara sopade bort börjar läka.  jag tror inte att jag betydde värst mycket för henne, men det spelar inte någon roll längre om allt bara var fejk hela tiden. jag har andra vänner som älskar mig och jag är på g med en ny tjej nu som är så himla snäll och mysig som man kan bli.  


kanske kan mitt liv bli bra ändå?


  

Av Hanna Voorhees - 22 december 2013 18:12

Tjena.


Idag var jag med fosterfamiljen ute på landet (Mariefred), där dem bodde förut.

det var fint där och sen åt vi på en skräpmatsresturang, heh.


just nu gör jag ingenting förutom att tänka på hur segt och sugigt mitt liv är. :p


  

Av Hanna Voorhees - 22 december 2013 11:35

Godmorgon.


Idag ska jag, Elin och min fosterpappa ut på landet en stund.

ska väl bli mys.


igårkväll hade vi filmkväll, vet dock inte vad filmen hette som vi såg.


blev ett kort morgoninlägg.


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards