voorhees

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Hanna Voorhees - 9 december 2013 15:30

Tjena.

idag i skolan var jag med mina vänner kalle och theodor som jag är för det mesta med.

ska snart till egalia för min fjärde gång.    Dock är detta sista dagen de har öppet för de ska ha en vinterpaus.    men de öppnar den 27 januari igen.   


Ååh, längtar tills jag får mina jason-kläder!  


juste.

tänkte berätta en sak för er.

jag är androgyn. och med det menas att jag har både manliga och kvinnliga egenskaper, dock fler manliga än kvinnliga. förut trodde jag att jag var intergender (både tjej och kille samtidigt), men jag har nu insett att jag är en tjej som är som en kille och som en tjej. jag är inte så bra på att förklara saker, ni får googla för en bättre förklaring, heheh.

när jag var yngre så klädde jag mig alltid som kille och ibland var folk osäkra om jag var kille eller tjej, och jag älskade det. Än idag klär jag mig lite som en kille. men jag är inte en transperson! jag är androgryn.


 


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards