voorhees

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Hanna Voorhees - 20 december 2013 22:28

Yo!

mår mycket bättre nu, depressionen spökar inte i mig just nu så jag mår bra.   

den är väldigt upp och ner, när som helst kan den komma och när som helst kan den försvinna.

Tänkte ta ett inlägg en dag om hur det är och blir när jag är deprimerad och vad som händer då med mig.


men nu tänker jag inte tänka på depression när jag för en gångs skull får lite vila från den.

har mezzat lite med en jättetrevlig och söt tjej om lite allt möjligt idag vilket är den mesta delen till att jag är så glad just nu.

för då känner jag att det faktist finns folk som gillar mig.

jag vet att många gillar mig, men jag glömmer bort det ibland.   


aja...   

jag såg filmen död snö nyss! såg den första gången när jag var 11 år och efter det har jag haft en liten kärlek för zombies. mina gamla trogna läsare vet att jag varit mycket för resident evil-filmerna och gillar zombiesar och zombiespel.

dock la jag märke till en interessant sak.

död snö är en komedi! och jag har alltid trott den var skräck för den är ganska läskig.

det borde vara en skräckkomedi istället, för den är både rolig och läskig.


 


  

Av Hanna Voorhees - 20 december 2013 18:32

Jag vet inte vad jag ska göra.

jag är så fruktansvärt ledsen och deprimerad att det känns helt på allvar att jag dör.

orkar inte med min depression och allt som får mig må dåligt!

varit diagnotiserad med depression i flera år nu, känns som jag aldrig kommer bli frisk...

måste käka piller och mediciner för att kunna fungera normalt, men knappt ens det hjälper.


varför kan jag bara inte bli överkörd av en bil så slipper jag allt det här lidande?


  

:'/

Av Hanna Voorhees - 20 december 2013 14:04

Happ, nu är det jullov igen...

En av de hårdaste dagarna i mitt liv var idag.

Var så tufft att ta adjö av min kompis vars sista dag var idag...

Höll på att börja gråta hur många gånger som helst, men lyckades hålla mig samman.


Kommer sakna dig så jävla mycket, vår sista tid tillsammans var strulig, men jag är glad att vi löste det innan vi skilldes åt iallafall... Puss, love you for always!!!      


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards