voorhees

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Hanna Voorhees - 23 december 2013 19:43

Tack gud för allt du någonsin gjort för mig, utan dig vid min sida skulle jag vara helt vilsen, med dig vet jag vart jag ska gå! du kan alltid räkna med mig, din för evigt.  hanna.


jag och min ex-flickvän har nu rett ut saker och ting mellan varandra och vi är vänner igen.  


jag är så jävla glad, tänk om jag hade tagit mitt liv, tänk då vad jag hade gått miste om.


tack!!!  

 

 

 

  

Av Hanna Voorhees - 23 december 2013 14:44

Tjoo!


Har just varit och solat på solarium, så jävla skönt är det.

visste ni att sola hjälper mot depression?  


aja, tänkte skriva ett inlägg för en viss person som kommenterade min blogg med så otroligt fina och nyttiga ord som jag verkligen tog åt mig av.

den personen skrev att jag inte ska vara vän med såna personer som bara vill få ner mig, ta min energi.

och jag tänkte till då. varför ska jag hänga efter personer som bara utnyttjar mig och skiter fullständigt i mina känslor och att jag är lika mycket människa som dem?

jag skulle vara lika olycklig med dem som utan dem.


om jag ska fortsätta förlåta alla och låta dem trampa på mig, hur kommer mitt liv då att sluta?

varför välja såna vänner när jag har så många andra som aldrig ens tänkt tanken att behandla mig så?


nej, nu är det slut.

jag har min stolthet, och den är viktigare än alla falska skitungar som bara tar min energi.


Tack, Sassa!  


 


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards