voorhees

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Hanna Voorhees - 19 december 2013 15:18

Hej!

Åh, är så glad!   


idag när jag vaknade så väntade jag mig samma gamla jobbiga dag i skolan där jag får kämpa för att hålla inne mitt utbrott som jag vet kan komma när som helst.

och så var det, till en början...

efter halva dagen började det brista för mig (hade även glömt ta min medicin på morgonen idag vilket det gjorde ännu svårare att hålla inne utbrotten). Började skrika till några lärare hur fucked up allt är och varför de inte ser ett skit om det som pågor och varför de förnekar det istället för att hjälpa.


Till slut lyssnade en av dem och han pratade med tjejerna som jag är i konflikt med.

sen ville en av de tjejerna prata med mig och vi redde ut saker mellan oss. slutade med att vi kramade varandra och sa förlåt.   


känns jätteskönt nu för mig då en stor del av hålet i mitt hjärta nu är igenfyllt igen.

jag är glad att ha henne tillbaka, dock är det hennes sista dag i skolan imorgon...   

hon ska få en fin hejdå-present av mig.   


 

Okej, lite ful min med aja...   

Jag har ingen piercing på mig på bilden!


  

Presentation


15 årig tjej. Är bisexuell, har fyra diagnoser, bor i fosterfamilj. Älskar Jason Voorhees mest av allt. ♥
Ask.fm/HannaVoorhees

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards